Tražeći prostor u kojem će saviti gnijezdo, mladi par prepoznao je potencijal stana u potkrovlju na zagrebačkom Jarunu i prošao kroz izazove koji su rezultirali zanimljivim rješenjima. Osim mogućnosti oblikovanja prostora kojim će iskazati vlastitu osobnost i senzibilitet, još više veselja osjetili su kad su otkrili kvadrate za dodatni radni prostor i dotad neplanirano spremište. Na kupljenih 83 m² stana, pribrojile su se i dvije galerije – garderoba nad spavaćom sobom i radna platforma nad kuhinjom te velika terasa i lođa – pa je kvadratura prostora premašila 100 m²
Smješten na petome katu višestambene zgrade koja datira iz osamdesetih, stan nosi sve karakteristike doba kvalitetne gradnje i odlično strukturiranih stanova s prostranim sobama. Dobra tlocrtna organizacija sa suvremenim konceptom nizanja dnevnih sadržaja u jedinstvenu cjelinu zahtijevala je minimalne intervencije. Dvostrana orijentacija stana, u smjeru sjever-jug, omogućava brzo poprečno provjetravanje. Položaj velike spavaće sobe, dnevnoga boravka i blagovaonice prema južnoj strani najpovoljniji je izbor za stvaranje ugodnog ambijenta prepunog svjetlosti.
Izduljeni format tlocrta dnevnoga boravka povezuje blagovaonicu i kuhinju s velikom spavaćom sobom. Na nižem dijelu boravka uz nadozid smještena je kutna garnitura za sjedenje – mjesto za druženje i aktivnost te opuštanje i odmor. Nasuprotni visoki zid nosi strukturu još jednog prirodnog materijala. Obloga od tanje rezanih komada stare opeke porozne strukture, u boji od prepečene ciglaste do žutih i ružičastih tonova, živo je platno koje kao da lagano titra ispunjavajući prostor.
Blagovaonica je smještena uz veliku posmičnu ostakljenu stijenu koja se otvara na prostranu južnu terasu. Pravokutni stol i različiti stolci pokazuju ljubav prema drvu i ručnoj izradi te nekadašnjem minucioznom oblikovanju upotrebnih predmeta, poput tokarenih nogu stola. Stari, ali funkcionalni komadi namještaja osvježeni su novim interpretacijama. Zanatski detalji i ljepota kreacije nekadašnjih majstora proizašla je iz tradicionalnih oblika.
Proširenje boravka na vanjski prostor u toplim mjesecima posebna je kvaliteta ovog stana. Lagana bravarska ostakljena nadstrešnica štiti od iznenadnog pljuska i propušta svjetlost duboko u unutrašnjost. Uza zeleno parkovno okruženje, betonska korita s cvijećem postavljena umjesto ograde i tegle vertikalno ovješene o ljestve uza zid dovode prirodu u sam životni prostor.
Iz blagovaonice vode gracilne stube na galeriju iznad kuhinje, gdje se smjestila radna platforma s kompjutorima. Nježna konstrukcija zavojitog stubišta od tamnog drva djeluje poput skulpture u prostoru, zajedno s bijelim daščanim razuporama i ogradom galerije. U krovu je probijen otvor za krovni prozor pa radni prostor dobiva dnevno svjetlo i svjež zrak, a blagovaonica dodatno zenitno osvjetljenje.
Kuhinja je smještena uz blagovaonicu i podvučena pod galeriju. Jake rustikalne grede nose u bijelo oličenu daščanu oplatu stropa. Tlocrt kuhinje u obliku slova U sa svoje vanjske strane ima krak na kojemu se radna ploha proširuje u konzumnu policu za posluživanje manjih obroka i druženje uz pripremu jela. Jednostavni bijeli oblici donjih kuhinjskih ormarića i konzolne police, radna ploha od svijetlog drva u kontrastu su s razigranim detaljima kuhinjskih pomagala, tokarenim barskim stolcima i teksturom zida od opeke.
Prostrana spavaća soba otvara se na jug nizom od tri VELUX prozora s unutarnjim roloima, kao zaštitom od sunca. Krevet je smješten ispod galerije, čime se dobio niži prostor ugodne dimenzije, a zona iznad iskorištena je za garderobu, čime se sama soba oslobodila visokih ormara. Drvena platforma neobičnog je zakrivljenog ruba s nosivim gredama, koje kao da su se razgranale po stropu. Lijepo i jednostavno oblikovane stube od tamno bajcanog drva, koje vode na galeriju, još su jedan skulpturalni element. Gazišta zasječena u jaku tetivu sa slobodno položenim rukohvatima djeluju poput kralježnice nekog organizma. Bijeli zidovi i podgled kosoga krova raspršuju svjetlost i zajedno sa svijetlim parketom prostor vizualno čine većim.