Buđenjem proljeća u nama se budi strast za malim kućnim popravcima, sezonskim čišćenjem i održavanjem, jednom riječju – raščišćavanjem ustajale zimske energije. Što je prljavo – treba očistiti, što je dotrajalo – treba obnoviti ili zamijeniti.
• prozorsko staklo čisti se mekom, čistom, glatkom krpom i čistom vodom s blagim deterdžentom, ništa abrazivno ne smije biti u postupku pa se treba sjetiti skinuti nakit koji bi mogao oštetiti površinu
• filtar zraka u ventilacijskom preklopu može se oprati običnim kućanskim sredstvima za čišćenje, osušiti i vratiti u vodilicu
• drveni okvir prozora zbog izloženosti jakom suncu i vlazi (u kuhinjama i kupaonicama) zahtijeva obnovu zaštitnog sloja laka; bezbojni lak na bazi vode na natur okvirima valja obnoviti svake 2-4 godine, a završnu bijelu boju svakih 5-7 godina, prema potrebi
• nije naodmet provjeriti što je zima odradila na krovu pa eventualno očistiti opšave oko prozora, ako to ne želite prepustiti serviseru
Prvi korak jest odrediti model i dimenziju prozora. Na vašem VELUX prozoru potrebno je pronaći identifikacijsku pločicu s oznakom modela koja se nalazi na desnoj strani prozorskog krila, iza ventilacijskog preklopa. Na njoj su podaci o tipu, veličini, varijanti i proizvodnoj šifri. Sljedeći korak je ispuniti zahtjev za servisnu posjetu na internetskim stranicama tvrtke VELUX, na linku Servis i održavanje, gdje osim osobnih podataka treba upisati podatke o prozoru. Servisni tehničar će vas kontaktirati za najviše 7 dana. Na besplatnom broju telefona 0800 600 400 svakim radnim danom od 8 do 16 sati može se dobiti savjet o korištenju svih VELUX proizvoda i naručiti rezervni dio.